Blog

Organizare Nuntă 11-10-2018 272

Când ai mai mult de 150 DE INVITAȚI: cum să organizezi o nuntă mare

Când ai mai mult de 150 DE INVITAȚI: cum să organizezi o nuntă mare

Dacă tu și alesul tău aveți familii numeroase, dacă aveți o grămadă de prieteni, iar părinții tăi vor să invite chiar și rudele îndepărtate, care nu pot fi ignorate... lista voastră de invitați ar putea ajunge și la 150 de persoane sau chiar mai mult. Dar nu vă faceți griji: noi știm cum să faceți în așa fel, încât toți să se simtă bine și confortabil. 

... Asigurați-vă că sala de nuntă e suficient de încăpătoare pentru toți

Ar părea un sfat evident, dar: vizitați neapărat locația aleasă înainte de ceremonie. Pozele frumoase și descrierile pompoase nu spun mare lucru: convingeți-vă singuri că în sală încap 25 de mese rotunde, de exemplu, că pe ringul de dans este loc suficient pentru hore și muzicanți. Rugați administrația să vă spună cum stă treaba cu aerul condiționat și încălzirea - cu 150 de oameni într-o încăpere aerul devine dens și cald.

... Gândiți-vă cum veți întâmpina oaspeții

Când vine vorba de o nuntă mare, întâmpinarea oaspeților și obișnuitul salut cu toți poate lua câteva ore bune. Doar nu vrei să petreci jumătate de sărbătoare salutând pe fiecare în parte, chiar dacă ții la toți și te bucuri să-i vezi? Cea mai optimă soluție este un fourchette de salutare, unde veți putea comunica cu toată lumea adunată, fotografia cu cei care vor și mulțumi pentru prezență. 

...

... Oferiți-le motiv oaspeților să facă mișcare

Cei peste 150 de oaspeți ai voștri nu vor putea să facă toți aceleași lucruri în același timp. La masa de sărbătoare cineva abia va începe să începe, altcineva deja va fi sătul și dornic de dans sau discuții. Asigurați-le oaspeților distracții care să merite să se scoale de la masă: astea pot fi master-classuri, dansuri, improvizațiile mimilor, ședințele foto. 

... Gândiți-vă la gustări

Dacă veți face un fourchette de întâmpinare sau dacă ați ales acest format, gustările sunt importante. Mese trebuie să fie suficiente și la ele trebuie să se ajungă ușor. Aperitivele trebuie să fie de dimeniuni mici, în porții separate, să nu curgă și să nu murdărească mâinile. 

... Alegeți prioritățile când planificați bugetul

Desigur, vreți să aveți la nuntă toate acele mici chestiuțe plăcute, detalii care să vă reprezinte. Totuși, oaspeții vor fi atenți la cu totul altceva, de aceea trebuie să alegeți ce e mai important. 

Planificând bugetul, puneți într-o listă aparte acele cheltuieli care nu depind de numărul de oaspeți: ținutele, fotograful, moderatorul, dj-ul, etc. Suma rămasă împărțiți-o acolo unde e cu adevărat important pentru oaspeți: meniu, chelneri, barmeni, distracții pentru oaspeți, etc. 

......

... Filtrați lista de oaspeți

Cu cât mai mulți oaspeți veți avea la nuntă, cu atât sărbătoare vă va costa mai mult. Dacă vedeți că depășiți bugetul, puteți tăia din lista de invitați. Mai ales că unii oameni „uită” să anunțe că nu vin, iar banii pe locul în restaurant sunt deja cheltuiți. 

Folosiți „regula celor 5 ani”. Dacă tu, mirele sau părinții n-au comunicat cu acel om în ultimii 5 ani, de ce el trebuie chemat la nuntă?

... Gândiți-vă cum vor ajunge oaspeții la nuntă

E mai ales actual dacă aveți oaspeți de peste hotare. E bine dacă aveți posibilitatea de a le asigura transport pe toată ziua, dar dacă nu, gândiți-vă bine la acest aspect. Nu vrei zeci de oameni care te sună în ziua nunții pentru că nu știu cum să ajungă sau nu au loc în parcare?

Aveți grijă ca fiecare oaspete să aibă un plan clar al locului nunții și să știe cum să ajungă acolo. Alegeți un restaurant/sală unde există o parcare încăpătoare. 

......

Aceste sfaturi fiind urmate, fiți siguri că nunta voastră mare și frumoasă va avea loc așa cum trebuie. 

logo

Nu rata cele mai noi postări de pe Marry.md Te invităm să ne dai un LIKE pe pagina noastră de Facebook

Marry-tă-te cu noi!